שאלות נפוצות

דף זה יכול לענות על רוב השאלות הנפוצות שנשאלות על ידי הלקוחות שלנו כל הזמן
 

כיצד אוכל להזמין מוצרים מיוחדים בהזמנה אישית?

כדי ליצור את חדר האמבטיה של חלומותיכם באמצעות שירות העיצוב המותאם שלנו, אנא צרו קשר וספרו לנו פרטים נוספים על צרכי העיצוב שלכם. אם תצטרכו למוצרי אמבטיה בהתאמה אישית, אנו יכולים לספק מוצרים מיוחדים התואמים לחדר האמבטיה שלכם. למידע נוסף על השירות המותאם שלנו, אנא שלחו הודעה דרך טופס יצירת הקשר שלנו או דברו עם אחד מהיועצים המומחים שלנו בוואטסאפ: 053-225-8572 או או באמצעות הדוא"ל עם פרטים מדויקים על הפרויקט הבא שלכם

 

האם אתם מציעים אחריות על המוצרים שלכם?

כן. ישנן מספר אפשרויות אחריות זמינות ב  -איי באט, המבטיחות שהמוצרים יחזיקו מעמד למשך שנים בביתך. פרטים על אפשרויות הערבות שלנו ניתן למצוא כאן

יש לכם אולם תצוגה שאוכל לבקר בו?

כרגע אין לנו אולם תצוגה ללקוחות, אבל אם תרצו לראות את המוצרים שלנו ביתר פירוט, תסתכלו בגלריית הפרויקטים שלנו. יש לנו הרבה תמונות של לקוחות שמציגות בדיוק איך המוצרים שלנו נראים לאחר התקנתם. אתם גם תמצאו מאות תמונות של לקוחות באינסטגרם שלנו אם גם אתם מחפשי השראה עיצובית. תוכלו גם לבקש דוגמה של המוצר שברצונכם לרכוש

 

איך אני יכול להיות בטוח שהמוצר יתאים לחדר האמבטיה שלי? 

אנו מספקים מידע על מידות על כל אחד מהמוצרים שלנו. כל שעליך לעשות הוא לצפות במידות המוצר בדף כל מוצר. זה מציג את הממדים של המוצר. אנו ממליצים לבדוק האם המוצר יתאים לחדר האמבטיה הנוכחי שלך לפני ביצוע הזמנה.

 

יש לי חדר אמבטיה קטן. האם המוצרים עדיין יתאימו?

אנו מציעים מגוון מוצרים בגדלים קטנים יותר עבור אלה עם שטח מוגבל. חפשו את ארונות האמבטיה והכיורים הקטנים יותר,  מוצרים בעלי ממדים קטנים יותר שעדיין יש להם תחושה יוקרתית

 

מה הוא זמן אספקת המוצרים ?

אנו מציעים מספר אפשרויות משלוח באיי באט מוצרי אמבטיה, כך שזמני המשלוח יהיו תלויים באופציה שתבחרו ובמוצרים שרכשתם. פרטים על תאריכי אספקה ​​יישלחו אליך באימייל לאחר שנאשר את הזמנתך. פרטים נוספים על זמני אספקת המשלוחים ניתן למצוא כאן

 

המוצר שלי הגיע והוא פגום. מה עלי לעשות?

אנו מתגאים בכך שאנו מספקים את האיכות הגבוהה ביותר בכל הנוגע למוצרים שלנו, לכן אנו ממליצים לבדוק את המוצר שלך מיד עם מסירתו כדי לבדוק אם נגרם נזק כלשהו במהלך ההובלה. אם אתה מבחין שהמוצר שלך פגום, אנא הודע לנו בטלפון 053-225-8572 או בדוא"ל

 

האם אוכל להחזיר את המוצרים שלי?

אם אינך מרוצה לחלוטין מהמוצרים שלך, נשמח לארגן החזר. אנא עיין בתנאים וההגבלות שלנו לקבלת פרטים נוספים על החזרת מוצר/ים

 

האם אתם מתקינים גם את המוצרים?

אנחנו לא חברה להתקנת מוצרי אמבטיה, אלא ספק קמעונאי בלבד. תצטרך למצוא ולהשתמש בחברת התאמה מוסמכת נפרדת. אתה יכול גם למצוא מדריכי התקנה מלאים בדפי המוצרים שלנו, כדי לסייע למתקין שלך אם יזדקק להם. אלה ממוקמים בדפי המוצר שלנו, תחת לשונית קבצים להורדה, ומאפשרת לך להוריד הוראות התאמה מפרטות

 

מתי כדאי להזמין את מתקין אביזרי האמבטיה?

אנו ממליצים לך להמתין עד שהמוצר יסופק ואתה מרוצה מהמוצרים שהזמנת לפני שתזמין את מתקין מוצרי האמבטיה

 

האם הברזים וכיורים כלולים במחיר של ארונות האמבטיה?

לא. המחירים לא כוללים ברזים עם ארונות האמבטיה כי אנחנו רוצים שלקוחותינו יבחרו את העיצובים המועדפים עליהם. קולקציית ברזי האמבטיה שלנו כוללת מגוון גימורים כך שתוכלו להשלים את חדר האמבטיה שלכם בדיוק כפי שדמיינתם אותו

 

האם אתם מספקים מוצרים ללקוחות מסחריים?

כן. אנו מציעים שירות אספקת עסק-עסק עבור אלה המחפשים אביזרי אמבטיה יוקרתיים כדי להכיל פיתוחים גדולים יותר, לאחרונה סיפקנו מוצרים יוקרתיים למספר מלונות 5 כוכבים, סיפקנו גם כיורים וארונות אמבטיה המותקנים במסעדות ובחדרי אמבטיה גדולים. אם אתם מחפשים הצעת מחיר לאספקת מוצרי אמבטיה יוקרתיים ואיכותיים לפרויקט הבא שלכם, אנא צור קשר עם אחד מהיועצים המומחים שלנו בטלפון 053-225-8572 או שלח לנו דוא"ל

 

כיצד ניתן לשלם? 

ניתן לשלם בכמה דרכים:

  • הזנת כרטיס אשראי באתר בפרוטוקול מוצפן 
  • הזמנה באתר והעברת כרטיס האשראי בטלפון לנציג שירות 
  •  תשלום דרך חשבון ה-PayPal 
  •  תשלום בכרטיס אשראי דרך PayPal